Hromadná personalizovaná komunikace
Díky správně automatizované komunikaci zvýšíte efektivitu vašich zaměstnanců a zároveň si zachováte osobní přístup ke každému jednotlivému klientovi.
Pomůžeme vám s výběrem vhodného nástroje i propojením širokého spektra kanálů, které vám pomohou posunout zákaznickou zkušenost o pořádný kus kupředu.
Hromadná personalizovaná komunikace
Díky správně automatizované komunikaci zvýšíte efektivitu vašich zaměstnanců a zároveň si zachováte osobní přístup ke každému jednotlivému klientovi.
Pomůžeme vám s výběrem vhodného nástroje i propojením širokého spektra kanálů, které vám pomohou posunout zákaznickou zkušenost o pořádný kus kupředu.
Zdarma vám zpracujeme úvodní analýzu a navrhneme, jak nejlépe komunikaci s vašimi klienty vylepšit.
Plná automatizace omnikanálové komunikace vám ušetří desítky hodin, které byste trávili rutinními činnostmi, a dokáže až o 61 % snížit chybovost. Náš automat zajistí komunikaci s klienty napříč širokým spektrem komunikačních kanálů i možnost propojení s call centrem.
Efektivita vaší firmy se výrazně zvýší, osobní přístup ke každému klientovi zůstane díky dokonale personalizované komunikaci i nadále zachován.
Komunikujte se svými zákazníky napříč různými kanály pohodlně z jednoho místa. Jediný nástroj vám umožní klientům odesílat nejen newslettery nebo SMS zprávy, ale i notifikace na Messenger nebo WhatsApp. Personalizované šablony se navíc postarají i o sjednocení vzhledu a obsahu veškeré komunikace a lze je napojit i na interní procesy v CRM systémech.
Měsíčně odešleme až 700 000 e-mailů a 60 000 SMS zpráv. Každé sdělení je maximálně personalizované danému zákazníkovi na míru. Jednoduše a bezpečně se dokážeme napojit téměř na jakýkoliv datový zdroj informací a získat potřebné podklady.
Na jejich základě jsme schopni vyprodukovat statisíce personalizovaných dokumentů v požadovaných formátech a zajistit jejich distribuci prostřednictvím fyzických i digitálních kanálů – ať už jde o tisk, nebo vkládání příloh do e-mailů.
Interaktiv je promyšlený nástroj pro centralizovanou tvorbu a správu klientských dokumentů. Díky němu můžete snadno řídit váš obchodní vztah s klientem osobně i online. Postará se o propočty nabídek, cross-sell i up-sell a pomůže vám se zvýšením tržeb.
Náš chatbot totiž zvládá hravě oboustrannou komunikaci. Pomocí klíčových dat, která posbírá o vašich klientech, dokáže totiž později poradci napovědět, jaké další služby nebo produkty je vhodné klientovi nabídnout.
Vytvořili jsme pro naše klienty službu, která jim usnadní vymáhání pohledávek. Řešení dodáváme jako managed service, kde veškeré komunikační prostředky a nástroje běží v naší režii a klient nám pouze poskytne data.
V České republice patříme k jednomu z nejvýznamnějších poskytovatelů tiskových řešení. Máme přes 30 let zkušeností na trhu, 200 zaměstnanců a více než 2000 klientů. Dělíme se na 3 divize – CGOS, PLAN a PRINT. V této případové studii rozebereme, jak divize CGOS, která zajišťuje efektivní propojování tisku s digitálem, dodala divizi PRINT systém automatického odesílání personalizovaných narozeninových přání.
Ketodiet je retailová společnost, která prodává vlastní produkty a služby v oblasti redukce váhy, speciální výživy a výživového poradenství. S rozvojem firmy samotné musel zákonitě přijít i rozvoj komunikačního portfolia, protože stávající přestávalo stačit. A právě s tímto se na nás firma Ketodiet obrátila.