Začněte používat Apple Messages pro firmy a vylepšete svůj zákaznický servis

Autor: Karel Holub

Přiblížit se zákazníkům, když vás potřebují, je teď se Zprávami Apple pro firmy snazší než kdy dřív.

Znáte ten pocit, když máte naléhavý problém, který chcete vyřešit, a nekonečně dlouho čekáte, až vám agent zvedne telefon? Nebo hůř, přepojují vás z jednoho agenta na druhého?

Všichni jsme to zažili, a proto není divu, že jen 8 % zákazníků je skutečně přesvědčeno, že se jim dostává té nejlepší zákaznické zkušenosti. Ve skutečnosti by podle společnosti PWC 86 % zákazníků zaplatilo více za lepší zákaznickou zkušenost.

Zde vás upozorníme na výhody aplikace Apple Messages for Business pro zlepšení služeb zákazníkům a na to, jak začít v pěti jednoduchých krocích.

Proč je čas vylepšit zákaznický servis?

Silná online přítomnost je pro značky zásadní, pokud chtějí v dnešním konkurenčním prostředí přežít.

Bez ohledu na to, kde zákazníci nakonec nakoupí, 63 % nákupů začíná online.

V reakci na tyto změny v chování spotřebitelů podniky mění způsob interakce se zákazníky tím, že přecházejí z tradičních kanálů na digitální.

Přítomnost podniku na internetu už není jen jeho webová stránka a klíčová slova, která používá pro umístění ve vyhledávání - je to také to, jak snadno zákazníkům umožní kontaktovat je a dokončit jejich cestu.

Co jsou Apple Messages pro firmy?

Společnost Apple nedávno uvedla na trh vlastní formu firemních zpráv nazvanou Apple Messages for Business (dříve známou jako Apple Business Chat).

Nyní mohou zákazníci nejen posílat zprávy vaší firmě, ale také mohou zahájit konverzaci prostřednictvím vyhledávání a pokračovat v ní na jiných zařízeních Apple, jako je iPad, Apple Watch nebo Mac.

Od vyhledávání a podpory až po platby a doručování - Apple Messages for Business vám umožní poskytovat služby zákazníkům na bezpečné platformě, kterou znají všichni uživatelé iOS.

Možná se teď ptáte - proč bych měl uspokojovat uživatele iOS?

Inu, Apple má 28,53% podíl na celosvětovém trhu mobilních zařízení - a ve 3Q21 vedl americký trh chytrých telefonů s 58,45% podílem na trhu.

A s 1,65 miliardy uživatelů může absence přítomnosti Apple Messages for Business vést k mnoha promarněným příležitostem. Nebo hůře, můžete riskovat ztrátu zákazníků, kteří raději nakupují výhradně u značek, které nabízejí své služby v tomto kanálu.

Celkově vzato vám komunikace se zákazníky prostřednictvím Apple Messages for Business pomáhá poskytovat plně propojené služby širšímu publiku.

9 způsobů, jak mohou Apple Messages pro firmy zlepšit vaše služby zákazníkům

Pomoc zákazníkům může pomoci pochopit, co hledají, a zlepšit jejich celkovou digitální zkušenost s vaší značkou. Zde se dozvíte, jak vám může pomoci komunikace se zákazníky prostřednictvím Apple Messages for Business:

  • Udělejte ze zpráv první volbu: Zavedete zprávy jako první volbu pro své zákazníky, když hledají vaši značku přes Safari, Mapy, Siri nebo Spotlight. Povolením možnosti Navrhnout zprávy vás zákazníci budou moci kdykoli kontaktovat, zatímco vy se vyhnete přetíženému kontaktnímu centru.

  • Nabídněte exkluzivní zážitek: Buďte autentičtí s vlastními zprávami, které uživatele Apple potěší a udělají z nich vaše prémiové zákazníky. Vytvořte si jedinečný zážitek pomocí integrované aplikace Zprávy, která vaši značku postaví do centra pozornosti a vaše zákazníky do první linie.

  • Obohaťte své konverzace: Poskytněte zákazníkům bohaté zážitky, které je zaujmou během celé cesty. Zviditelněte své zprávy tím, že do nich zahrnete obrázky, videa a adresy URL, které zákazníky lákají ke kliknutí a pokračování v konverzaci.

  • Možnosti rychlé odpovědi: Pomozte zákazníkům udělat další krok v jejich nákupní cestě. Ukažte jim, co nabízíte, a doplňte mezery tím, že jim poskytnete seznam možností odpovědí, ze kterých si mohou vybrat.

  • Propojte celou nákupní cestu: Digitální mobilní peněženky jako platební metodu preferuje 44,5 % uživatelů internetu na celém světě. Udělejte z nákupního procesu součást konverzace v Apple Messages for Business tím, že nabídnete ověřené možnosti Apple Pay.

  • Zvyšte bezpečnost: Dejte svým zákazníkům najevo, že všechno zůstane jen mezi vámi dvěma, a to díky end-to-end šifrovaným zprávám, které zajišťují bezpečnost a budují důvěru.

  • Udržujte si pořádek v souborech: Sdílejte přílohy, které si zákazník může snadno uložit do své Apple peněženky, aby je měl po ruce.

  • Zvyšte angažovanost: Oživte svůj nový digitální kanál sdílením 3D souborů a emotikonů, aby si vaši zákazníci připadali, jako by byli přímo s vámi.

  • Poskytněte další podporu: Nabídněte zákazníkům personalizované služby na každém kroku jejich cesty plynulým přepojením na živé agenty, aniž byste ztratili kontext nebo historii konverzace.

Jak začít používat Apple Messages pro firmy

Nejprve je třeba zvážit, jakou zákaznickou zkušenost chcete poskytovat, protože podle toho se bude řídit postup, který je třeba dodržet.

  • Jaký druh komunikace chcete svým zákazníkům umožnit?

  • Na co se vás budou moci prostřednictvím kanálu zpráv zeptat?

  • Jaké jsou případy použití, které chcete poskytovat?

  • Jaké vstupní body chcete lidem umožnit, aby s vámi mohli zahájit konverzaci?

Jakmile budete mít odpovědi, přidejte je do jednoduchého dokumentu, o který se s vámi může náš tým podělit. Pokud si nejste jistí, nebojte se - pomůžeme vám zmapovat cestu zákazníka, která bude přesně odpovídat vašim obchodním cílům.

Tento dokument bude sloužit jako vodítko pro fázi implementace a bude zaslán týmu Apple, aby se mohl připravit na to, že vám před spuštěním provozu poskytne jedinečnou ukázku uživatelského prostředí.

Krok 1 - Přihlášení

Přihlaste se do Apple Business Register pomocí svého Apple ID, nejlépe pomocí firemního e-mailu, kliknutím na tento odkaz - Apple Business Register.

Krok 2 - Vytvoření účtu

Poté je třeba vytvořit účet Zprávy pro firmy pro vaši firmu. Po zadání několika základních informací o vaší společnosti budete vyzváni k výběru platformy pro zasílání zpráv, která usnadní používání kanálu Zprávy pro firmy. V tu chvíli je třeba vybrat Infobip - jsme autorizovanou komerční platformou pro zasílání zpráv společnosti Apple.

Stačí ještě několik kliknutí a váš účet bude předán společnosti Apple ke kontrole a schválení. Dají vám vědět, až to bude hotové.

Krok 3 - Připojení

Dalším krokem je propojení platforem Apple a Infobip. Stačí kliknout na odkaz Test your Messaging Service Provider connection a budete přesměrováni na portál Infobip, kde po přihlášení budete moci přidat svůj účet Apple Messages for Business jako běžný komunikační zdroj (odesílatele).

Nyní jste připojeni! Nyní můžete prozkoumat všechny možnosti využití zpráv Apple prostřednictvím řešení Infobip pro tvorbu chatbotů a kontaktních center a můžete odesílat reálné zprávy na své testovací zařízení.

Krok 4 - Obchodní cíle

Abyste se mohli soustředit na své obchodní cíle, můžete se vrátit k uživatelskému prostředí, které jste si představovali v úvodním dokumentu. Možná byste mohli začít s chatbotem, který bude třídit dotazy vašich zákazníků - nabídne jim seznam možností, včetně přepojení na živého agenta, pokud jim bot nebude schopen pomoci.

Krok 5 - Příprava na spuštění

Jakmile je vše dokončeno, dejte našemu týmu vědět, že jste připraveni. Projdeme s vámi tok zákazníků, abychom se ujistili, že je optimální, a domluvíme se s týmem Apple na ukázkovém sezení.

Jakmile společnost Apple potvrdí, že je vaše prostředí bezchybné, budete připraveni na spuštění ostrého provozu. Několik posledních kroků k zajištění úspěšného spuštění:

  • Ujistěte se, že jsou všechny vaše interní operace a marketing připraveny.

  • Dohodněte se s naším týmem na metrikách, které chcete sledovat.

  • Povolte všechny vstupní body, aby vás zákazníci mohli snadno najít.

Nyní budete v provozu! Tím to ale nekončí - budeme s vámi spolupracovat na měření výkonnosti a neustálém zlepšování.

Prosperujte na dnešním dynamickém trhu tím, že se zaměříte na své zákazníky a proměníte své služby pomocí snadno zahájitelných interaktivních konverzací, které mají skutečný dopad.

Začněte používat Apple Messages - s námi

Kontaktujte nás a společně vytvoříme ideální způsob využití Apple Messages pro vaší firmu