Tipy a rady

Bolt

Pomohli jsme společnosti Bolt, která se zabývá spolujízdou, optimalizovat registraci řidičů a zajistit 40% nárůst míry konverze.

UNICEF - Unifikovaná komunikace snižuje odliv dárců o 33 %

UNICEF, Dětský fond Organizace spojených národů, usiluje o lepší svět pro každé dítě, každý den a všude. UNICEF pracuje na nejtěžších místech světa, aby se dostal k nejznevýhodněnějším dětem na světě. Jsme rádi, že jim pomáhá i naše komunikační řešení

Carsome

Společnost Carsome Group - největší malajsijský technologický jednorožec a největší platforma pro e-commerce v jihovýchodní Asii pro nákup a prodej ojetých automobilů - chtěla optimalizovat svůj zákaznický servis a proces generování zákazníků.

Croatia osiguranje

Schopnost Croatia osiguranje poskytovat personalizovaný zákaznický servis jako doplněk k nové digitální nákupní cestě vedla k tomu, že 50 % potenciálních uživatelů zanechalo pozitivní hodnocení jejich zákaznické péče na sociálních sítích.

Enrich - Zvýšení prodeje a loajality zákazníků pomocí konverzací

Zjistěte, jak tento přední řetězec kadeřnických a kosmetických salonů v Indii automatizoval svůj proces plánování pomocí chatbota WhatsApp prostřednictvím aplikace Conversations, aby porozuměl chování zákazníků, zvýšil prodeje, loajalitu zákazníků a vyšel jim vstříc tam, kde jsou.

Mutua Madrilena

Společnost Mutua Madrileña byla založena v roce 1930 a je jednou z největších španělských pojišťoven. Poskytuje životní, automobilové, zdravotní a úrazové pojištění a také penzijní a investiční fondy. Společnost La Mutua, jejíž ústředí se nachází v hlavním městě země Madridu, poskytuje služby více než 2 milionům zákazníků. Posláním pojišťovny je zjednodušit vyřizování pojistných událostí, aby lidé měli klid na duši.

1456