WhatsApp Product Messages pro zlepšení prodeje

Autor: Karel Holub

Světová jednička mezi chatovacími aplikacemi WhatsApp vydala nový typ produktových zpráv pro firmy, které pokrývají celou cestu zákazníka - od konverzace až po prodej.

Tento nový typ produktových zpráv, který je k dispozici prostřednictvím našeho rozhraní WhatsApp Business API, umožňuje zákazníkům prohlížet a nakupovat produkty přímo z chatovací aplikace.

Co jsou product messages od WhatsApp?

Existují dva typy produktových zpráv iniciovaných zákazníky:

  • Jednotlivé produktové zprávy: Obsahuje jeden produkt, který má zákazníka nasměrovat ke konkrétnímu zboží, reagovat na konkrétní požadavek nebo poskytnout doporučení.
  • Zprávy o více produktech: Obsahují až 30 položek ze skladových zásob vaší firmy, aby představily dostupné produkty, personalizovaly skupinová doporučení nebo umožnily zákazníkovi znovu objednat předchozí nákup.

V čem vám nové Product messages poskytnou obchodní výhodu?

Product messages v aplikaci WhatsApp umožňují snadno a jednoduše odesílat a přijímat objednávky a nabídky. Pomáhají:

  • Zvýšit míru konverze tím, že zjednoduší a zefektivní objednávání.
  • Personalizovat nabídky tím, že každému zákazníkovi nabídnou zobrazení produktu v závislosti na jeho preferencích nebo chování.
  • Žádné šablony protože se jedná o volně formulované konverzace, které vám umožňují rychleji reagovat a nabízet produkty

Product messages lze také kombinovat s jinými typy zpráv, například s netransakčními oznámeními. Vaše firma tak může vést a podporovat zákazníky v průběhu celé zákaznické cesty.

Kontaktujte nás

Chcete probrat využití komunikační platformy ve vaší firmě?