Mystery shopping klientské komunikace 

Zmapujeme klíčové scénáře vašich služeb, podíváme se na ně pohledem klientů a zjistíme, zda personalizovaná komunikace odpovídá jejich očekávání a potřebám. 

Odhalíme slabá místa a navrhneme řešení k jejich zlepšení

Mystery shopping klientské komunikace 
Mystery shopping klientské komunikace 

Mystery shopping klientské komunikace 

Zmapujeme klíčové scénáře vašich služeb, podíváme se na ně pohledem klientů a zjistíme, zda personalizovaná komunikace odpovídá jejich očekávání a potřebám. 

Odhalíme slabá místa a navrhneme řešení k jejich zlepšení

Zjistěte, jak vaši komunikaci vnímají klienti.
>
Podíváme se na vaše služby očima klientů

Podíváme se na vaše služby očima klientů

Někdy je těžké udržet si v rámci firmy patřičný odstup a vnímat rozdíly mezi tím, co klientům říkáte, a tím, co chtějí opravdu slyšet. My ten odstup ale máme. 

Na vaši komunikaci se podíváme očima vašich typických klientů a vysvětlíme vám, jak vás vnímají

Odhalíme vaše slabé stránky

Pomůžeme vám vychytat všechny chyby v komunikaci. Zjistíme, zda personalizovaná komunikace naplňuje očekávání klientů a zda je pro ně vždy vše srozumitelné. 

Navrhneme vám, kde ubrat, kde přidat a co vylepšit, aby byly vaše možnosti i požadavky klientů v souladu. 

>
Odhalíme vaše slabé stránky
>
Efektivní komunikace vám ušetří až 50 % nákladů

Efektivní komunikace vám ušetří až 50 % nákladů

Posílení slabých míst ve vaší komunikaci s klienty vám pomůže zvýšit konverzní poměr i celkový obrat, a zároveň až o 50 % snížit náklady na řešení dotazů a stížností. 

Jak pomáháme klientům s komunikací

Společnost Carsome Group - největší malajsijský technologický jednorožec a největší platforma pro e-commerce v jihovýchodní Asii pro nákup a prodej ojetých automobilů - chtěla optimalizovat svůj zákaznický servis a proces generování zákazníků.

Společnost Bolt se snaží zvýšit konverzi prostřednictvím registrace řidičů

UNICEF, Dětský fond Organizace spojených národů, usiluje o lepší svět pro každé dítě, každý den a všude. UNICEF pracuje na nejtěžších místech světa, aby se dostal k nejznevýhodněnějším dětem na světě. Jsme rádi, že jim pomáhá i naše komunikační řešení

Jsme certifikováni dle norem

 

ISO 9000
ISO 14001
ISO 27001

Využíváme technologie

 

Circularo
DigiSign
Feedyou
Infobip
inSign
Kadel
Mailkit
Surfly
Twilion
20letá tradice firmy
Optimalizace klientské komunikace je naší doménou už 20 let. Za tu dobu jsme získali důvěru těch nejznámějších firem na trhu. 75 % z nich pomáháme s příchozí a odchozí komunikací online i offline více než 12 let.
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
>
© 2024 Copy General, Všechna práva vyhrazena.

Zásady zpracování osobních údajů

Nastavení cookies