Hromadná personalizovaná komunikace

Díky správně automatizované komunikaci zvýšíte efektivitu vašich zaměstnanců a zároveň si zachováte osobní přístup ke každému jednotlivému klientovi.  

Pomůžeme vám s výběrem vhodného nástroje i propojením širokého spektra kanálů, které vám pomohou posunout zákaznickou zkušenost o pořádný kus kupředu.

Hromadná personalizovaná komunikace
Hromadná personalizovaná komunikace

Hromadná personalizovaná komunikace

Díky správně automatizované komunikaci zvýšíte efektivitu vašich zaměstnanců a zároveň si zachováte osobní přístup ke každému jednotlivému klientovi.  

Pomůžeme vám s výběrem vhodného nástroje i propojením širokého spektra kanálů, které vám pomohou posunout zákaznickou zkušenost o pořádný kus kupředu.

Zdarma vám zpracujeme úvodní analýzu a navrhneme, jak nejlépe komunikaci s vašimi klienty vylepšit.

>
O 61 % menší chybovost díky automatizaci
>
Až 700 000 odesílaných e-mailů za měsíc 
>
Možnost plánování a automatizace kampaní na základě chování zákazníků
>
Naše řešení jsou plně v souladu s předpisy pro ochranu osobních údajů
Jsme technologicky nezávislí. Proto vám pomůžeme vybrat to nejlepší řešení na trhu přesně podle vašich potřeb. Úvodní analýzu od nás máte ZDARMA.
>
Automatizovaná komunikace 

Automatizovaná komunikace 

Plná automatizace omnikanálové komunikace vám ušetří desítky hodin, které byste trávili rutinními činnostmi, a dokáže až o 61 % snížit chybovost. Náš automat zajistí komunikaci s klienty napříč širokým spektrem komunikačních kanálů i možnost propojení s call centrem.

Efektivita vaší firmy se výrazně zvýší, osobní přístup ke každému klientovi zůstane díky dokonale personalizované komunikaci i nadále zachován. 

Přednastavené scénáře pracují za vás

  • Plná automatizace
    Kampaně budou pravidelně odcházet i vyhodnocovat se, aniž byste na ně museli sáhnout.
     
  • Nabídka komunikačních scénářů
    Připravíme vám řešení pro všechny reálné situace, které mohou nastat.
     
  • Jednoduchý přístup k datům
    Díky propojení s analytickými nástroji získáte neustálý přehled o výsledcích komunikace.
     
  • Zvýšení efektivity firmy
    Vaše klientská i marketingová komunikace bude díky automatizaci mnohem efektivnější.
>
Přednastavené scénáře pracují za vás
>
Komunikujte on-line na všech platformách

Komunikujte on-line na všech platformách

Komunikujte se svými zákazníky napříč různými kanály pohodlně z jednoho místa. Jediný nástroj vám umožní klientům odesílat nejen newslettery nebo SMS zprávy, ale i notifikace na Messenger nebo WhatsApp. Personalizované šablony se navíc postarají i o sjednocení vzhledu a obsahu veškeré komunikace a lze je napojit i na interní procesy v CRM systémech.

  • Dostupnost komunikace pro všechny,
  • široké spektrum komunikačních nástrojů,
  • efektivní využívání personalizovaných šablon,
  • napojení šablon na procesy v CRM systémech.

Hromadná personalizovaná komunikace

Měsíčně odešleme až 700 000 e-mailů a 60 000 SMS zpráv. Každé sdělení je maximálně personalizované danému zákazníkovi na míru. Jednoduše a bezpečně se dokážeme napojit téměř na jakýkoliv datový zdroj informací a získat potřebné podklady.

Na jejich základě jsme schopni vyprodukovat statisíce personalizovaných dokumentů v požadovaných formátech a zajistit jejich distribuci prostřednictvím fyzických i digitálních kanálů – ať už jde o tisk, nebo vkládání příloh do e-mailů.

>
Hromadná personalizovaná komunikace
>
Komunikace pomocí interaktivního obsahu

Komunikace pomocí interaktivního obsahu

Interaktiv je promyšlený nástroj pro centralizovanou tvorbu a správu klientských dokumentů. Díky němu můžete snadno řídit váš obchodní vztah s klientem osobně i online. Postará se o propočty nabídek, cross-sell i up-sell a pomůže vám se zvýšením tržeb.

Náš chatbot totiž zvládá hravě oboustrannou komunikaci. Pomocí klíčových dat, která posbírá o vašich klientech, dokáže totiž později poradci napovědět, jaké další služby nebo produkty je vhodné klientovi nabídnout. 

Jak pomáháme klientům s komunikací

Vytvořili jsme pro naše klienty službu, která jim usnadní vymáhání pohledávek. Řešení dodáváme jako managed service, kde veškeré komunikační prostředky a nástroje běží v naší režii a klient nám pouze poskytne data. 

V České republice patříme k jednomu z nejvýznamnějších poskytovatelů tiskových řešení. Máme přes 30 let zkušeností na trhu, 200 zaměstnanců a více než 2000 klientů. Dělíme se na 3 divize – CGOS, PLAN a PRINT. V této případové studii rozebereme, jak divize CGOS, která zajišťuje efektivní propojování tisku s digitálem, dodala divizi PRINT systém automatického odesílání personalizovaných narozeninových přání.

Ketodiet je retailová společnost, která prodává vlastní produkty a služby v oblasti redukce váhy, speciální výživy a výživového poradenství. S rozvojem firmy samotné musel zákonitě přijít i rozvoj komunikačního portfolia, protože stávající přestávalo stačit. A právě s tímto se na nás firma Ketodiet obrátila.  

20letá tradice firmy
Optimalizace klientské komunikace je naší doménou už 20 let. Za tu dobu jsme získali důvěru těch nejznámějších firem na trhu. 75 % z nich pomáháme s příchozí a odchozí komunikací online i offline více než 12 let.
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
>
© 2024 Copy General, Všechna práva vyhrazena.

Zásady zpracování osobních údajů

Nastavení cookies