Omnichannel komunikační centrum 

Propojte všechny komunikační kanály zákaznického centra do jednoho nástroje - ať už komunikujete přes telefon, WhatsApp, Messenger, Viber nebo třeba SMS.

Díky omnichannel softwarovému řešení sjednotíme vaši komunikaci s klienty na jedno místo, zjistíme její případné slabiny a zdarma vám navrhneme, jak ji zdokonalit. Zlepšíte tak zákaznickou zkušenost a zjednodušíte práci vašemu call centru

Omnichannel komunikační centrum 
Omnichannel komunikační centrum 

Omnichannel komunikační centrum 

Propojte všechny komunikační kanály zákaznického centra do jednoho nástroje - ať už komunikujete přes telefon, WhatsApp, Messenger, Viber nebo třeba SMS.

Díky omnichannel softwarovému řešení sjednotíme vaši komunikaci s klienty na jedno místo, zjistíme její případné slabiny a zdarma vám navrhneme, jak ji zdokonalit. Zlepšíte tak zákaznickou zkušenost a zjednodušíte práci vašemu call centru

Proč si vybrat právě naše služby

>
Úvodní analýzu a návrh řešení vám připravíme zdarma
>
Ušetříme vám až 50 % nákladů díky propojení všech dat do jednoho systému
>
Jsme česká firma s podporou 24/7
>
Máme za sebou 30 let zkušeností s firemní komunikací
Usnadněte vašim zákazníkům a operátorům komunikaci v call centru i helpdesku sjednocením všech kanálů do jednoho nástroje.
>
Buďte pro klienty všude, kde vás potřebují

Buďte pro klienty všude, kde vás potřebují

Zjistíme, kde vaše komunikace s klienty vázne a zdarma vám navrhneme nejlepší řešení k jejímu zdokonalení. Ať už jim chcete poskytovat podporu v reálném čase prostřednictvím aplikace WhatsApp a sociálních médií, sdílet věrnostní pobídky prostřednictvím e-mailu, posílat oznámení o doručení SMS nebo propagovat nové produkty pomocí multimediálních RCS zpráv, které jsou uživatelům telefonů poskytovány prostřednictvím sítí jejich operátorů, s námi to zvládnete přehledně a jednoduše.  

Pomocí omnichannel softwaru vám totiž umožníme oslovit vaše klienty na jakémkoli komunikačním kanálu prostřednictvím jedné jediné aplikace. 

Získejte přehled o kompletní historii komunikace jedním kliknutím

Neztrácejte čas složitým vyhledáváním informací napříč různými platformami. Stačí jednou kliknout a hned víte, co jste s klientem už v minulosti řešili.  

Nové informace vám snadno a rychle zapadnou do předchozího kontextu. Sobě ušetříte zbytečné starosti a klientovi nepříjemné čekání. 

>
Získejte přehled o kompletní historii komunikace jedním kliknutím
>
Snižte až o 61 % chybovost díky automatizaci

Snižte až o 61 % chybovost díky automatizaci

Ušetřete svůj čas i náklady. Rutinní dotazy za vás hravě zvládnou vyřídit inteligentní chatboti.  

O bezpečí klientských dat se však bát nemusíte. Naše řešení jsou plně v souladu s předpisy pro ochranu osobních dat a jsou certifikovaná pro finanční a zdravotní údaje. 

Automatizace komunikace vám navíc pomůže až o 61 % snížit vaši chybovost. A nemusíte na nic čekat. Všechny naše nástroje můžete začít ihned využívat.

Jak pomáháme klientům s komunikací

Ketodiet je retailová společnost, která prodává vlastní produkty a služby v oblasti redukce váhy, speciální výživy a výživového poradenství. S rozvojem firmy samotné musel zákonitě přijít i rozvoj komunikačního portfolia, protože stávající přestávalo stačit. A právě s tímto se na nás firma Ketodiet obrátila.  

Nové požadavky zákazníků vedly k potřebě nových komunikačních kanálů

Společnost Bolt se snaží zvýšit konverzi prostřednictvím registrace řidičů

Jsme certifikováni dle norem

 

ISO 9000
ISO 14001
ISO 27001

Využíváme technologie

Circularo
DigiSign
Feedyou
Infobip
inSign
Kadel
Mailkit
Surfly
Twilion
20letá tradice firmy
Optimalizace klientské komunikace je naší doménou už 20 let. Za tu dobu jsme získali důvěru těch nejznámějších firem na trhu. 75 % z nich pomáháme s příchozí a odchozí komunikací online i offline více než 12 let.
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
>
© 2024 Copy General, Všechna práva vyhrazena.

Zásady zpracování osobních údajů

Nastavení cookies