Omnichannel komunikační centrum
Propojte všechny komunikační kanály zákaznického centra do jednoho nástroje - ať už komunikujete přes telefon, WhatsApp, Messenger, Viber nebo třeba SMS.
Díky omnichannel softwarovému řešení sjednotíme vaši komunikaci s klienty na jedno místo, zjistíme její případné slabiny a zdarma vám navrhneme, jak ji zdokonalit. Zlepšíte tak zákaznickou zkušenost a zjednodušíte práci vašemu call centru.
Omnichannel komunikační centrum
Propojte všechny komunikační kanály zákaznického centra do jednoho nástroje - ať už komunikujete přes telefon, WhatsApp, Messenger, Viber nebo třeba SMS.
Díky omnichannel softwarovému řešení sjednotíme vaši komunikaci s klienty na jedno místo, zjistíme její případné slabiny a zdarma vám navrhneme, jak ji zdokonalit. Zlepšíte tak zákaznickou zkušenost a zjednodušíte práci vašemu call centru.
Proč si vybrat právě naše služby
Zjistíme, kde vaše komunikace s klienty vázne a zdarma vám navrhneme nejlepší řešení k jejímu zdokonalení. Ať už jim chcete poskytovat podporu v reálném čase prostřednictvím aplikace WhatsApp a sociálních médií, sdílet věrnostní pobídky prostřednictvím e-mailu, posílat oznámení o doručení SMS nebo propagovat nové produkty pomocí multimediálních RCS zpráv, které jsou uživatelům telefonů poskytovány prostřednictvím sítí jejich operátorů, s námi to zvládnete přehledně a jednoduše.
Pomocí omnichannel softwaru vám totiž umožníme oslovit vaše klienty na jakémkoli komunikačním kanálu prostřednictvím jedné jediné aplikace.
Neztrácejte čas složitým vyhledáváním informací napříč různými platformami. Stačí jednou kliknout a hned víte, co jste s klientem už v minulosti řešili.
Nové informace vám snadno a rychle zapadnou do předchozího kontextu. Sobě ušetříte zbytečné starosti a klientovi nepříjemné čekání.
Ušetřete svůj čas i náklady. Rutinní dotazy za vás hravě zvládnou vyřídit inteligentní chatboti.
O bezpečí klientských dat se však bát nemusíte. Naše řešení jsou plně v souladu s předpisy pro ochranu osobních dat a jsou certifikovaná pro finanční a zdravotní údaje.
Automatizace komunikace vám navíc pomůže až o 61 % snížit vaši chybovost. A nemusíte na nic čekat. Všechny naše nástroje můžete začít ihned využívat.
Ketodiet je retailová společnost, která prodává vlastní produkty a služby v oblasti redukce váhy, speciální výživy a výživového poradenství. S rozvojem firmy samotné musel zákonitě přijít i rozvoj komunikačního portfolia, protože stávající přestávalo stačit. A právě s tímto se na nás firma Ketodiet obrátila.
Nové požadavky zákazníků vedly k potřebě nových komunikačních kanálů
Společnost Bolt se snaží zvýšit konverzi prostřednictvím registrace řidičů
Jsme certifikováni dle norem
Využíváme technologie