Procesy a nástroje

PROSTĚ LEPŠÍ KLIENTSKÁ KOMUNIKACE

Cílem personalizované komunikace je dialog, který vede nejen k nákupu a spokojenosti klienta, ale i k budování skutečného vztahu mezi klientem a značkou. Komunikujte lépe - s námi.

Image alt text

Automatizace komunikačních kampaní

Sestavíme promyšlené scénáře, které kombinují e-mail, SMS, tisk a další kanály. Komunikace se spustí na základě předem určených událostí a pak už všechno běží jako po drátkách. Průběh je v reálném čase vyhodnocován a na základě zpětné vazby se automaticky přizpůsobí další průchod scénářem.
Opuštěný košík, re-minder kampaň, výročí a narozeniny nebo třeba plně automatizovaný on-boarding.

Hero section image

Dávkové zpracování klientské komunikace

Umíme efektivně a bez chyb zpracovat obrovské množství dat, která přetavíme do personalizovaných dokumentů. Nezáleží na tom, jestli potřebujete rozeslat desítky tisíc uvítacích balíčků, oslovit stovky tisíc lidí zajímavou nabídkou nebo doručit klientům miliony výpisů z účtů.
Dávkové zpracování umíme nastavit pro kombinaci všech komunikačních kanálů a navázat celou kampaň na kontaktní centrum. Komunikujte hromadně, ale stále s vysokou mírou personalizace a zachováním centralizovaného pohledu na klienta.

Hero section image

On-line klientská komunikace

Vytvářejte personalizované dokumenty v aplikacích, na které jste zvyklí. Naše platforma pro automatickou tvorbu a distribuci klientské komunikace se umí bezpečně propojit s vašimi systémy a postará se kompletně o procesy spojené s generováním dokumentů a jejich odesláním ve fyzické i digitální podobě.
Na vyžádání vygenerujeme personalizovaný PDF dokument, který následně přiložíme k poutavé e-mailové šabloně a odešleme klientům. Nebo vytiskneme, zaobálkujeme a podáme za vás na poštu.

Hero section image

Interaktivní klientská komunikace

Uvolněte ruce obchodníkům a poradcům, kteří pro vás pracují, a dovolte jim věnovat se naplno jednání s klienty. Ať nemusí řešit obsahové či vzhledové otázky šablon, soulad nabídek s interními pravidly nebo modelace a propočty. Díky přímému napojení klientské komunikace na vnitřní procesy ušetříte až 50 % nákladů.
Interaktivní dokumenty jsou silným nástrojem pro smlouvy a klientské dokumenty. Pomohou vám se sběrem údajů, interním oběhem dokumentů a digitálním podpisem.
Přejděte na skutečně bezpapírovou kancelář, šetřete lesy i peníze.

Hero section image

Komunikační mystery shopping

Každý po čase ztratí odstup od vlastního podnikání a je pro něj těžké vžít se do role zákazníka. My to uděláme za vás a systematicky prověříme vaši komunikaci. Máme za sebou desítky projektů a víme, kam se podívat, na co se zaměřit a co otestovat.
Kompletně prověříme vaše komunikační scénáře a jednotlivé dokumenty a otestujeme, jestli vaše komunikace odpovídá profilu zákazníků, jejich očekáváním a potřebám.

Hero section image

Inteligentní chatbot

Promluvme si jako lidi. Co na tom, že některé z nás naprogramovali, abychom naslouchali klientům, radili, pomáhali... ale i prodávali. Jsem chatbot, pracuju 24/7 a podpořím váš byznys. Naši virtuální asistenti jsou plně napojení na celé portfolio nástrojů klientské komunikace. Umí generovat personalizované dokumenty, posílat e-maily i tisknout a posílat poštou. A můžou bydlet na webu, v mobilu, na Facebook a nebo třeba v on-line messengeru.

Hero section image

Přečtěte si naše tipy a rady

Máme za sebou desítky projektů a bohaté znalosti a zkušenosti, o které se neváháme podělit.

Kontaktujte nás

Chcete probrat využití komunikační platformy ve vaší firmě?