Případové studie

Podívejte se, jak naše řešení přináší užitek klientům z celého světa

Úspěšná a efektivní komunikace potřebuje kreativní nápady a skvělé nástroje. My máme oboje.

Image alt text

UNICEF

Snižujeme odliv dárců o 33 %

UNICEF, Dětský fond Organizace spojených národů, usiluje o lepší svět pro každé dítě, každý den a všude. UNICEF pracuje na nejtěžších místech světa, aby se dostal k nejznevýhodněnějším dětem na světě. Jsme rádi, že jim pomáhá i naše komunikační řešení

Hero section image

Mutua Madrilena

WhatsApp Virtual Assistant pro dokanalé CX

Společnost Mutua Madrileña byla založena v roce 1930 a je jednou z největších španělských pojišťoven. Poskytuje životní, automobilové, zdravotní a úrazové pojištění a také penzijní a investiční fondy. Společnost La Mutua, jejíž ústředí se nachází v hlavním městě země Madridu, poskytuje služby více než 2 milionům zákazníků. Posláním pojišťovny je zjednodušit vyřizování pojistných událostí, aby lidé měli klid na duši.

Hero section image

Bolt

Nárust konverze řidičů o 40%

Pomohli jsme společnosti Bolt, která se zabývá spolujízdou, optimalizovat registraci řidičů a zajistit 40% nárůst míry konverze.

Hero section image

Croatia Osiguranje

Zlepšení zákaznických služeb skrz chatovací aplikace

Schopnost Croatia osiguranje poskytovat personalizovaný zákaznický servis jako doplněk k nové digitální nákupní cestě vedla k tomu, že 50 % potenciálních uživatelů zanechalo pozitivní hodnocení jejich zákaznické péče na sociálních sítích.

Hero section image

Enrich

Zvýšení prodeje a loajality zákazníků pomocí konverzací

Zjistěte, jak tento přední řetězec kadeřnických a kosmetických salonů v Indii automatizoval svůj proces plánování pomocí chatbota WhatsApp prostřednictvím aplikace Conversations, aby porozuměl chování zákazníků, zvýšil prodeje, loajalitu zákazníků a vyšel jim vstříc tam, kde jsou.

Hero section image

Carsome

Konverze vyšší o 10 % díky vícekanálové zákaznické zkušenosti a podpoře v reálném čase

Společnost Carsome Group - největší malajsijský technologický jednorožec a největší platforma pro e-commerce v jihovýchodní Asii pro nákup a prodej ojetých automobilů - chtěla optimalizovat svůj zákaznický servis a proces generování zákazníků.

Hero section image

Přečtěte si naše tipy a rady

Máme za sebou desítky projektů a bohaté znalosti a zkušenosti, o které se neváháme podělit.

Je možné automatizovat reminder kampaně?

Rádi bychom v komunikaci využili chatbot. V čem nám může pomoc?

Photo of Carla Rogers

Platformu jsme s pomocí Copy General začali využívat v rekordně krátném čase a velmi brzy se dostavily výsledky v podobě vyšších konverzí a lepší zpětné vazby od našich klientů.

Karla Veselá
Customer experience manager

Kontaktujte nás

Chcete probrat využití komunikační platformy ve vaší firmě?